.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود دو میلیون و 387 هزار مسافر به استان گیلان

جانشین ستاد تسهیلات سفرهای دائمی استان گیلان گفت: از بیست و هفتم اسفندماه سال گذشته تاکنون دو میلیون و 387 هزار و 820 مسافر وارد استان گیلان شده اند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر ، بیژن ذهاب، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از این میزان مسافر، یک میلیون و 671 هزار و 475 نفر گردشگر هستند.

وی افزود: 75 درصد از مسافران با خودروی سواری، 24 درصد با اتوبوس و مینی بوس و یک درصد نیز با کامیون به گیلان سفر کرده اند.

ذهاب عنوان کرد: از این تعداد خودرو، یک میلیون و 794 هزار و 548 دستگاه سواری و وانت، 567هزار و 780 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 25 هزار و 492 دستگاه کامیون بودند.

این مسئول با اشاره به برنامه های این سازمان در استقبال و پذیرایی ازمسافران نوروزی در استان، افزود: ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی با شش کمیته مختلف از 25 اسفندماه تا 15 فروردین ماه سال 87 فعال است.

وی با اشاره به وضعیت هتل، آپارتمانها و مجتمع های سیاحتی، تفریحی و پذیرایی استان گیلان در جهت اسکان و اقامت میهمانان نوروزی نیز یادآور شد: در این ایام نوروز، هشت واحد هتل آپارتمان در رشت، بندر انزلی، آستارا و چابکسر با مجموع 60 سوئیت و 100 واحد آپارتمان با 524 تخت آماده پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی است.

ذهاب ادامه داد: برای رفاه حال میهمانان نوروزی در سفر به این منطقه و در راستای ساماندهی خانه های استیجاری در قالب طرح "مسافرکاشانه" بیش از 900 خانه در گیلان شناسایی و در ایام نوروز در اختیار مسافران قرار گرفته است.

وی بیان داشت: تیمهای نظارتی سازمان نیز با حضور گسترده در 13 مسیر و چهار محور استان به طور روزانه بر وضعیت و نحوه ارائه خدمات به مسافران و گردشگران نوروزی و سایر موارد نظارت می کنند.متن فارسي


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.